Blog

Η Επιστήμη Των Οικονομικών Στον Αθλητισμό

Η βιομηχανία του αθλητισμού έχει σημαντικό αντίκτυπο στην οικονομία του κράτους. Τόσο σε οργανισμούς, όσο και σε εταιρείες του χώρου τα χρηματικά ποσά και οι επενδύσεις κυμαίνονται σε υψηλές βάσεις.

Υπάρχουν διάφορα εμπλεκόμενα μέρη τα οποία συμμετέχουν και δραστηριοποιούνται στη συγκεκριμένη βιομηχανία, και καθορίζουν την οικονομική ανάπτυξη του κλάδου.

Αρχικά, οι παραγωγοί αθλητικού προϊόντος, όπου είναι οι ομοσπονδίες και οι αθλητικοί σύλλογοι οι οποίοι παράγουν  αθλητικό προϊόν και μπορούν να χαρακτηριστούν ως η βάση της οικομομικής πυραμίδας.

Εν συνεχεία οι αθλητές, οι οποίοι αποτελούν τους φορείς αθλητικού ταλέντου και συμμετάσχουν ενεργά  στην παραγωγή του συγκεκριμένου προϊόντος.

Έπειτα από την παραγωγή, εμπλεκόμενο μέρος αποτελεί ο φίλαθλος, ο οποίος σαν φυσικό πρόσωπο συμμετέχει ως καταναλωτής του συγκεκριμένου προϊόντος. Η συμμετοχή του είναι πολύ σημαντική, καθώς μέσω της ζήτησης του, ο φίλαθλος ορίζει και την προσφορά από τους παραγωγούς.

Ο καθένας μας είτε ασχολείται ενεργά με το αθλητικό θέαμα είτε όχι, έχει γίνει άμεσος ή έμμεσος καταναλωτής ενός αθλητικού προϊόντος ή υπηρεσίας.

Επίσης, οι χορηγοί, συμμετέχουν ως πυλώνες στο οικόδημα του αθλητισμού με τα χρήματα τα οποία επενδύουν, με ανταποδοτικότητα την προώθηση του brand τους μέσω αθλητικών γεγονότων.

Επιπλέον και το ίδιο το κράτος συνεισφέρει οικονομικά στον αθλητισμό, με παροχή εγκαταστάσεων ή οικονομικές ενισχύσεις προς σωματεία ή διοργανώσεις.

Τα τελευταία χρόνια, πέρα από το καθαρά αθλητικό γεγονός, αναπτύσσεται και ο αθλητικός τουρισμός και ψυχαγωγία γεγονός το οποίο οδηγεί σε μεγαλύτερη γκάμα καταναλωτών, όλων των ηλικιών και των δύο φύλων.

Γενικά ο αθλητισμός, εκτός από το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας μας, με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα συνεχώς να αυξάνονται.

Αυτός είναι ένας πολύ σημαντικός λόγος που είναι απαραίτητη η παρουσία οικονομικών υπευθύνων για την οικονομική διαχείριση, τη ρύθμιση λογιστικών ζητημάτων, τον οικονομικό προϋπολογισμό, τη στρατηγική ανάπτυξης και επενδύσεων και γενικών θεμάτων οικονομικής φύσεως όπου μπορεί να προκύψουν.

Ένας ενδιαφερόμενος ο οποίος στοχεύει να ασχοληθεί με τα οικονομικά στον αθλητικό κλάδο, μπορεί να βρει ποικίλες ευκαιρίες απασχόλησης, σε συλλόγους, ομοσπονδίες, αθλητικές εταιρείες, sports agency, εταιρείες αθλητικού εξοπλισμού, τουριστικές επιχειρήσεις, εταιρείες ή οργανισμούς παραγωγής θεάματος, στοιχηματικές εταιρείες, γυμναστήρια, εταιρείες marketing κ.α.

Εάν θες και εσύ να ακολουθήσεις μία επαγγελματική καριέρα στα οικονομικά του αθλητισμού, γίνε μέλος στο Kariera in Sports για να μπορείς να ενημερώνεσαι σχετικά με την αθλητική αγορά και τις ευκαιρίες απασχόλησης που προκύπτουν.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *